انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
رونالد کومان از سیاست های نقل و انتقالاتی بارسلونا انتقاد کرد و گفت که آنها برای درازمدت برنامه خاصی ندارند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دومین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی می‌گوید: «مصطفی امید آینده‌ی ما و خمینیِ آینده‌ی ایران بود. آن استعداد و دانش زیاد، روحیّه‌ی بسیار خوب و عالی و اندیشه‌ی درست، می‌توانست برای آینده‌ی ایران ذخیره‌ای پایان‌ناپذیر باشد»
سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای فوق‌العاده ای را در فوتبال ایران جابه‌جا کند.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از سفر رییس فیفا به ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن بحث درباره تیم فوتبال امید در آینده‌ای نزدیک داد.
یک روز همیشه دقیقا ۸۶۴۰۰ ثانیه نیست، زیرا چرخش سیاره ثابت نیست. همه چیز از چرخیدن گوشته گرفته تا حرکت جو و کشش گرانشی ماه می‌تواند با آن بازی کند و هر روز چند میلی ثانیه اضافه یا کم کند. با گذشت زمان، این تفاوت‌ها اضافه می‌شوند.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
آیخان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان در گفت‌وگویی با تی آر تی اعلام کرد که دولت باکو درصدد است تا در آینده‌ای نزدیک سفارت خود در ایران را تخلیه کند.
اگر در دوازده ماه گذشته به اخبار گوش فرا داده‌اید، از ماهیت تهدیدی که حملات سایبری برای همه جنبه‌های جامعه ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستید. در دنیای سیاسی ناپایدار که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، جنگ به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین رخ می‌دهد. چه چیزی ۲۰ سال آینده‌ی صنعت هوانوردی را تعریف خواهد کرد؟
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشکاکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تشکیل تیم فوتبال یا فوتسال زنان باشگاه که یکی از الزامات AFC است، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین وضعیتی نداریم. در این ۹۰ روز حکومت قادر به کنترل (البته با جانباختن صد‌ها نفر) بود.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه امروز در سخنانی از نزدیک بودن زمان تبادل سفیر میان قاهره و آنکارا خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی مرکز محله حر و خیابان دانشگاه جنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
ما سرمایه‌های خوبی داریم و در چند سال آینده می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بزرگسالان را تقویت کنیم. ما نفراتی داریم که پشت هم مدال می‌گیرند. باید از این قهرمانان به خوبی محافظت شود
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور از همکاری با معاونت فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش بنیان برای تولید سمعک در سال آینده خبر داد.
صفحه‌ی AFC با انتشار پوستری، آقای گل آینده‌ی تیم ملی ایران را پیش‌بینی کرد.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جویی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند.
این اثر به عنوان دنباله‌ای تاثیرگذار بر یک فیلم، با درامی پرتعلیق با وجود آنکه فرجام روایتش برای تماشاگر غیرمنتظره نیست و یک شگفتی را در انتها ندارد؛ اما یک اثر علمی تخیلی نئونوار کار می‌کند، هرچند شاید طرفداران این سبک فیلم‌ها را آنچنان که باید تحت تاثیر قرار ندهد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ